Odpowiedzi

2009-11-07T14:10:41+01:00
6 000 000 000 - 5 926 000 000 = 74 000 000
74 000 000 : 6 000 000 000 =74 : 6 000 = 0,01233 =
= 12,33 promila
Odp. W tym okresie przyrost naturalny na świecie był
równy 12,33 promila.
2009-11-07T14:12:42+01:00
(6 miliardow - 5926 mln)*1000

1000 - promile
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T14:18:27+01:00
6 000 000 000 - 5 926 000 000 = 74 000 000
74 000 000 : 6 000 000 000 * 1000 = 12,333 promila