Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T14:15:41+01:00
40000zł- 100%
a zł - x%

(a zł*100%)/ 40000= (a/ 400) %

obniżka= 100%-(a/ 400) %
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T15:00:16+01:00
Obniżka(w %)=100%-(a/40000zł)*100%
_______________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
4 2 4
2009-11-07T15:16:02+01:00
X% * 40 000zł = a
40 000x = 100a
a = 400x
x = a/400

Cenę samochodu obniżono o (a/400)%



Pozdrawiam! :)
5 2 5