Odpowiedzi

2009-11-07T14:19:16+01:00
B) 3a+a^2-18-6a
C) -8x^2+14x-3
D) 5a^2 -2a - 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T14:19:22+01:00
B. = 3a + a² - 18 - 6a = a² -3a - 18
C. = 2x -8x² -3 + 12x = -8x² + 14x -3
D. = 15a² +3a -5a -1 = 15a² -2a -1

prosze bardzo ;)
2009-11-07T14:20:26+01:00
B.(a-6)(3+a)= 3a + a² - 18 - 6a = -3a + a² - 18

C.(2x-3)(1-4x)= 2x - 8x² - 3 + 12x = 14x - 8x² - 3

D.(3a-1)(5a+1)= 15a² + 3a - 5a - 1 = 15a² - 2a - 1



:):)