Wyobraź sobie, że jesteś nauczycielem w spartańskiej szkole. Wymyśl ulotkę reklamującą szkołę, w której uczysz.

Prosiłabym tylko o kilka pomysłów co na tej ulotce narysować. Mi niestety nic do głowy nie przychodzi. Proszę o szybką odpowiedź ;))

3

Odpowiedzi

2009-11-07T14:33:19+01:00
Narysuj małą szkołę i nauczyciela i chumrkę nad nim zapraszamy! taki mi tlko pomysł przyszedł do głowy
3 2 3
2009-11-07T14:36:28+01:00
Spartańska szkoła z tego co pamiętam to taka w której uczyli fizycznie. Może narysuj dwóch biegaczy czy zapaśników a za nimi jakieś kolumny z dachem (bo wtedy nie było takich szkół jak teraz), no i może być napis ZAPRASZAMY :)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T20:02:35+01:00
W sparcie były surowe warunki i traktowanie. Szkolili dzieci głównie na żołnierzy, więc::::::: NA środku najlepiej napisz Zapraszamy
i zacznij najlepiej tak: W naszej szkole zapewniamy dyscypline oraz solidarność. Z pewnościa nauczymy Ciebie szacunku ,oraz dobrego zachowana... Wytrenujemy Ciebie na dobrego żołnierza tak,abyś z honorem bronił Grecji do upadłego..>
NAjlepiej jakbys narysował trening od dziecka do żołnierza a później mędrca ...
i będzie git:)
7 2 7