Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T14:46:18+01:00
Każde dziecko prawa ma
Każde dziecko powinno je znać
Każde dziecko kochane być ma

Dziecko miłości potrzebuje
ból powinien mu nie znanym być
Kazde z dzieci swoje zdanie pownno miec
po prawa to ważna rzecz .

21 4 21
2009-11-07T15:02:19+01:00
Dziecko ma nie tylko obowiązki i liste spraw!
Dziecko ma także dekalog swoich praw.

Każdy dorosły powinien wiedzieć,
że dziecko ma prawo do prywatności
Nie powinieneś oglądać lub czytać jego własności

Ma też do nauki prawo
Mimo, że czasami do książek nie zagląda żwawo

Najważniejsze to prawo do wychowania w rodzinie
By mogło czuć się bezpiecznie o każdej godzinie!

Prawo do rozrywki i kultury dla dziecka jest znaczące
By dzieciństwo miał wspaniałe i doświadczające

A gdy zachoruje ma prawo do opieki
By dbano o jego zdrowie nie licząc na czeki!

Swoboda wyznania także do praw się zalicza
Może też mieć inny światopogląd inaczej widzieć świata oblicza

Trzeba je także chronić przed złym traktowaniem
Nie jest powiedziane, że dziecko ma być nagradzane laniem!

Do praw się zalicza też prawo równości
Nie ważne ile ma pieniędzy tak samo jest człowiekiem z krwi i kości.

Ostatnie prawo , prawo do adopcji
By do dalszego startu dziecko miało wiele opcji !






23 4 23