Odpowiedzi

2009-11-07T15:09:09+01:00
Podaj mi treść tych zadań to Ci zrobię bo ćw. pożyczyłam i nie wiem co to za treść jest.
Więc daj mi treść a na pewno Ci odpowiem na nie :)
Napisz mi na prywatną .
2009-11-07T19:44:16+01:00
Zad.3
ponieważ wczesną wiosną rzeki zasilane są głównie opadaami atmosferycznym, oraz wodą z topniejącego śniegu.

zad.4
krasowe:
-Białe
-Uściwierz

przybrzeżne:
-Jamno
-Gardno

sztuczne:
-Jezioro Włocławskie
- J. Czorsztyńskie

polodowcowe:
morenowe: cyrkowe: rynnowe:
-Mamry -Morskie Oko -Jeziorak
-Niegocin -Czarny Staw pod Rysami -Raduńskie


zad.5
1)zlewisko
2)dorzecze
3)żródło
4)wodospad
5)dział wodny
6)ujście
7)rzeka główna
8)system rzeczny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T20:22:07+01:00
Zad.3 Polskie rzeki mają reżim deszczowo- śnieżny.Oznacza to, że są zasilane głownie opadami atmosferycznymi oraz wodą z topniejącego śniegu. Najwyższy stan wód występuje wczesną wiosną co jest spowodowane tym, że topnieje śnieg a latem zagrożenie powodziowe wywołują częste opady atmosferyczne.

zad.4
krasowe: Białe, Uściwierz.
przybżerzne: gardno i jamno.
sztuczne: Włocławski i Czorsztyńskie.
morenowe: mamry i niegocin
cyrkowe: morskie oko i czarny staw pod rysami
rynnowe: jeziorak i raduńskie

zad.5
1. zlewiski
2.dorzecze.
3.źródło.
4.wodospad.
5.dział wodny.
6.ujście.
7.rzeka główna.
8.system rzeczny.
ROZWIĄZANIE:
lodowiec-jest to pozostająca w cągłym,powolnym ruchu masa lodu na powierzchni ziemi.

1 5 1