Odpowiedzi

2009-11-07T14:40:26+01:00
Strajkują,urządzają zbiorowe ''głodówki'',zamykają większe firmy,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T14:48:27+01:00
Jeżeli chodzi o bunt w czasach współczesnych, to jest on bardzo głośny i bardzo często jego przedstawiciele ponoszą poważne kosekwencje. Jeżeli chodzi o bunt wśród młodzieży, przejawia się on często poprzez kłótnie, często awantury, nie słuchanie nikogo, zaczęcie robienia rzeczy niezgodnych z prawem, np. kradzież. Przez bunt często młodzi ludzie zaczynają też sięgać po używki (alkochol, narkotyki), zagłębiają się w nieodpowiednie towarzystwo. Nie napisałeś/-aś czy chodzi o bunt wśród nastolatków czy ogólnie u ludzi, więc na wszelki wypadek wspomnę też o tym drugim. W sumie nie różni się bardzo od buntu młodzieży, chodzi mi tutaj o sposoby buntowania się. W każdej formie buntu występują takie cechy jak awantury, używki, bójki, agresja. Tym właśnie charakteryzuje się bunt. Chodzi o to, żeby pokazać, że jest się mądrzejszym i bardzo dojrzałym, ale niestety w ten sposób pokazujemy, że właśnie jeszcze nak daleko do dojrzałości. Pamiętajmy, że przejawy buntu bardzo często kończą się kłopotami a prwae, policją i sądem. Nie polacam Ci więc aż tak drastycznych metod ;) Pozdrawiam
2 4 2