Odpowiedzi

2009-11-07T14:43:57+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T14:44:12+01:00
Przyklady organizmów: szczawik zajęczy, niezapominajka błotna, knieć błotna, jętki, komary, bawoły, nicienie, dżdżownice, żaby;

przykłady siedlisk: pod kamieniami, w ściółce leśnej, na brzegach wód
2009-11-07T19:32:08+01:00
Przykłady organizmów: szczawik zajęczy, niezapominajka błotna, knieć błotna, jętki, komary, bawoły, nicienie, dżdżownice, żaby;
przykłady siedlisk: pod kamieniami, w ściółce leśnej, na brzegach wód
pozdrawiam;*