Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T15:26:38+01:00
Orkiestra smyczkowa.

Orkiestra ta złożona jest z instrumentów smyczkowych o dowolnej liczbie i w zależności od uznania kompozytora. Ten typ popularny był w renesansie i w baroku. Oprócz skrzypiec, altówek, wiolonczeli i kontrabasów w skład zespołów wchodziły również instrumenty dawne takie jak viole (viola da gamba, viola d'amore i inne odmiany).
1. A. Vivaldi - Koncert na flet, orkiestrę smyczkową i klawesyn F-dur, op. 10 nr 5
2. W. A. Mozart - "Eine kleine Nachtmusik"
3. A. Dworzak - Serenada E-dur na orkiestrę smyczkową op. 22
4. K. Penderecki - "Tren pamięci ofiar Hiroszimy"
- "Emanacje" na 2 orkiestry smyczkowe


myślę że się przyda ;)
5 5 5
2009-11-07T16:14:40+01:00
Orkiestra smyczkowa moze skladac sie z 2-3 osob.Najczesciej spotykanymi instrumentami w okriestrze smyczkowej to wilonczela,skrzypce.Przez instrumenty grana jest zazwyczaj muzyka klasyczna(powolna,smutna)
Koniec ;]
4 3 4