Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T14:52:34+01:00
Dla mnie drogą do szczęćie jest nibo ponieważ jest tam szansa na życie wieczne.doradzam ci abyś na ziemi zył dobrze,a w niebie dostaniesz za to wynagrodzenie
:*
2009-11-07T15:04:24+01:00
Jeśli będziesz kierował się miłością i rozumem drogowskazy poprowadzą Cię na drogę do szczęścia. Uważaj jednak, bo jest to bardzo ruchliwa droga - musisz omijać napotkane na niej niebezpieczeństwa i pokusy! Pamiętaj, że do nieba nie można dostać się na siłę. Stawiaj każdy krok tak, aby na końcu tej drogi ktoś czekał na Ciebie z otwartymi ramionami, a Ty usiądziesz i odpoczniesz czując się tam jak w niebie. Czując się tam jak u siebie.
1 5 1