Odpowiedzi

2009-11-07T15:01:21+01:00
Polozenie warszawy: 21° 00minut30" E
polozenie LA: 118°14minut W
1stopień ma 4min czasu
*-stopień

118*14x4=118x4+14x4=528min=8h48min czas do poludnika 0*
21*30x4=21x4+30sekx4=86min=1h26min czas od poludnika 0*
8h48min+1h26min=10h14min roznica czasu
5h+10h14min=15h14min czas w warszawie i tez bedzie poniedzialek
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T15:04:26+01:00
Warszawa - 21stopni E
Los Angeles - 118 stopni W


118+21=139 15stopni - 1h
1 stopień - 4 min
139stopni
139:15= 9,2666... w zaokrągleniu 9,27
139 stopni
9 godzin 16minut

5.00 + 9h 16min = 14.16

Odp.W Warszawie jest 14.16.
2009-11-07T18:44:07+01:00
Warszawa - 21stopni E
Los Angeles - 118 stopni W


118+21=139 15stopni - 1h
1 stopień - 4 min
139stopni
139:15= 9,2666... w zaokrągleniu 9,27
139 stopni
9 godzin 16minut

5.00 + 9h 16min = 14.16

Odp.W Warszawie jest 14.16.