Odpowiedzi

2009-11-07T14:52:12+01:00
Jeżeli dla 5 owiec 5m(kw)

350 * 5m = 1750 m (kw)
2009-11-07T14:54:26+01:00
5 owiec = 5m(kw)
1 owca = 1m (kw)

350 {owiec} ×1m(kw)= 350 m (kw)

potrzeba conajmniej 350 m(kw) na zagrode dla owiec
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T14:54:37+01:00
350/5 = 70 -> ilosc 'paczek owiec', ktore potrzebuja 5m²

70*5 =350 m²

albo mozesz policzyc ile jest dla 1 owcy i pomnozyc * 350:

5/5 = 1
1*350=350m²


Pozdrawiam! :)