Odpowiedzi

2009-11-07T15:09:08+01:00
B)
(-2)²;(-1.6)-(4,5*1⅔-3,75,75)*0.04=-8;-1.6-(4,5*1,67-3,75)*0.04=
5-(3,77)*0,04=5-0,15=4,85
a)2,5(8/15-(-0,15))+(5/24)=2,5(0,53+0.15)+0,21=1,33+0,38+0,21=1,92
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T15:09:50+01:00
Wykonaj działania ;
a) 2,5[8/15-(-0,15)]+(-5/24)= 2,5 (8/15+3/20)-5/24=3/2*41/60-5/24= 41/40 - 5/24= 0,65
b)(-2)³:(-1,6)-[4,5*1 2/3 -3,75]*0,04= 8:1,6-(7,5-3,75)*0,04= 5-0,15 =4,85
2009-11-07T15:09:50+01:00
A)2 1/2[8/15 -(-0,15)] + (-5/24)= 5/2 [8/15 +15/100] - 5/24= 5/2[32/60 + 9/60] - 5/24= 5/2 razy 41/60 - 5/24= 41/24 - 5/24= 36/24= 3/2= 1 1/2

b)( -2)³ : (-1,6) -[4,5 razy 1 2/3 -3,75] razy 0,04= -8 : -16/10 - [45/10 razy 5/3 - 375/100] razy 0,04= 10/2 - 750/100 -375/100 razy 4/100= 5- 0,15= 4,85