W pewnej szkole oceny ustalone są według następujących zasad:

procent pkt ocena
od 95% do 100% / 6
od 90% do 94% / 5
od 80% do 89% / 4
od 60% do 79% /3
od 50% do 59% /2
mniej niż 50% /1

a) zrobiłem
b) zrobiłem
c) Krysia zdobyła na sprawdzianie z historii 39 punktów. Tylko 2 punktów procentowych brakowało jej do czwórki. Ile maksymalnie punktów można było zdobyć na tym sprawdzianie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T15:06:26+01:00
C)80-2=78
78%-39
100%-x
x=3900/78
x=50

Na sprawdzianie można było zdobyć makymalnie 50 punktów.
3 5 3
2009-11-07T15:07:17+01:00
80% - 2% = 78% --> Wynik jaki uzyskała
39 pkt - 78%
x pkt - 100%
78 x = 3900
x = 50 [pkt]
maxymalnie mozna bylo zdobyc 50 pkt
3 5 3