Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T15:08:58+01:00
W mezopotamii irygacja była niezbędna do istnienia pól uprawnych a w egipcie dzieki irygacji powiekszano obszar pola ;d
2 5 2
2009-11-07T17:37:43+01:00
W egipcie sytemy irygavcyjne były doprowadzane tylko z nilu i tylkopodczas wylewow
w mezop[otamii system irygacyjnuy byl doprowadzany z eufratu i tygrysa przez caly czas
2009-11-07T17:40:43+01:00
Irygacja czyli kanały . w mezopotami sa chyba kanały kanalizacyjne , a w egipcie powodziowe