Odpowiedzi

2009-11-07T15:18:20+01:00
Ok , opisze swoją własną wycieczkę do Kościana ;)


Droga Krysiu!
W Kościanie naprawdę świetnie się bawiłam! Razem z klasą chodziliśmy po małej wyspie i zwiedzaliśmy różne ciekawe zakamarki . Również mieliśmy ognisko z pieczeniem kiełbasek!
Na koniec bawiliśmy się na gigantycznym placu zabaw.
Było super!
pozdrawiam , Ania ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T18:03:47+01:00
Witaj Olu !
Na wstępie mojego listu serdecznie Ciebie pozdrawiam i ściskam . Moja droga przyjaciółko ostatnio wybrałam się z ciocią na wycieczkę do miasta Płock.Pojechałyśmy tam pociągiem.Olu jakie piękne widoki,lasy,łąki widziałam przez okno pociągu . To miasto znajduje się nad rzeką Wisłą około 240 km. od Poznania.Zwiedzałyśmy Bazylikę katedralną ale Olu najpiękniejszym miejscem było wzgórze tumskie. Co za widok piękny ,jak z lotu ptaka na rzekę Wisłę , bo stałam na skarpie,czułam się jak nad przepaścią .Byłyśmy też w zoo.Płockie zoo ma największą kolekcje małych małp. Olu ale ich było wiele,takie śliczne i śmieszne. Normalnie jakby się do mnie uśmiechały .I po naszej wędrówce przyszła pora wracać do domku. Całą podróż powrotną w pociągu spałam.Kochana Olu jak będą wakacje to ciocia mówiła ,że pojedziemy do Krakowa.Może pojedziesz z nami ? A Ty gdzie byłaś ostatnio na wycieczce Olu . Tęsknię za Tobą moja przyjaciółko i mam nadzieję ,że szybko się spotkamy .przesyłam buziaki .
1 5 1