Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T15:38:58+01:00
Owoce pełnią rolę przetrwalnikową w rozsiewaniu danego gatunku,. gdyż rozkładając się dają dobrą pożywkę dla rozwoju nasiona, które znajduje się w owocu, lub kusi ludzi czy zwierzęta swoim atrakcyjnym smakiem i w ten sposób zjadając taki owoc nasiona zostają transportowane dalej i mogą kolonizować kolejne tereny
4 4 4
2009-11-07T19:09:47+01:00
Chyba samosiewność ale tylko przy tym jak rośliny rozsiewają się własnymi siłami
1 5 1