Odpowiedzi

2009-11-07T15:30:55+01:00
Okno kreskami w zależności jakie okno, a drzwi kreską i takim wychyleniem kąta w stronę w którą mają się otwierać
Wszystko widać tu:
http://www.takmieszkam.pl/archiwum/nr_06_07/obrazki/projekty/c.jpg
abo tu:
http://ilona.werla.pl/portfolio/pliki/projekty-zlecone/mieszkanie-na-batorego-II/po2.jpg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T15:32:44+01:00
Okno - prostokat na scianie
drzwi-tak jakbys rysowal kat ostry tylko zakonczony polkolem w zaleznisci w ktora strone otwierajas sie drzwi ;)
doniczka-kolo
i ogolem wszystko tak jak widzxisz z gory ;)