Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T15:32:34+01:00
120%K = P

120%*30=P
P=36

110%P = SZ

110% *36 =SZ
SZ = 39,6

nie moze byc 0,6 osobo wiec zaokraglamy do 40 ;p

SZ=40 osob



Pozdrawiam! :)
7 3 7
2009-11-07T15:43:41+01:00
Załoga statku Pirat była o 20 % liczniejsza od załogi statku Korsarz, a o 10 % mniej liczna niż załoga statku Szyper. Załoga Korsarza liczyła 30 osób. Ilu członków załogi było na statku Szyper? xd

30 = 100%
x = 20%
30:5=6
x=6
30+6=36
Pirat-36osób
36 = 100%
x = 10%
36*10:100=3,6osób
36 - 3,6 = 32,4=33osób
Odp. Szyper = 33 osoby . ;)
23 1 23