Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T15:34:02+01:00
Wyżyna Tybetańska - wyżyna w Azji, położona na północ od Himlajów. Jest ona najwyżej położoną wyżyną na świecie i często nazywana "dachem świata", ze średnimi wysokościami 4000-5000 m n.p.m.
Jej nazwa pochodzi od Tybetu który w całości leży na jej obszarze.
Powierzchnia: 2 mln km²
Wyżyna Tybetańska jest wyżyną lessową o kilkusetmetrowej grubości.Temperatury na Wyżynie Tybetańskiej są niskie, temperatura latem nie przekracza 10°C.
3 5 3
2009-11-07T15:34:08+01:00
Wyżyna Tybetańska
4000-5000 m n.p.m.
wyżyna w Azji, położona na północ od Himlajów
2 4 2
2009-11-07T16:02:55+01:00
Wyżyna Tybetańska (Azja) srednia wysokosc 4000-5000 m n.p.m
;)
2 5 2