Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T15:39:45+01:00
Stosunek wynosi 3:5:7 co razem daje 15
10/15 = ⅔

⅔*3(najmniejsza proporcja a wiec i najkrotsza czesc)= 2m

Mozesz to sprawdzic w ten sposob
⅔*5= 3⅓m
⅔*7=4⅔m
co po dodoaniu tego wszytskiego daje 10m

Odp; Najkrotsza czesc ma 2 m
2009-11-07T15:40:03+01:00
3+5+7 = 15

10m/15 = 2/3m

3*2/3 = 2m


2 3 2
2009-11-07T16:06:23+01:00
3+5+7 = 15
10m/15 = 2/3m
3*2/3 = 2m
;)