Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T15:43:08+01:00
7 gramów= 0,007 kg
młody bocian-7 gramów
dorosły bocian-3,5 kg
3,5 kg ÷ 0,007 gr = 500
Odp. Dorosły bocian jest 500 razy cięższy od młodego bociana.
1 5 1
2009-11-07T15:42:58+01:00
2009-11-07T15:54:50+01:00
Pisklę - 7 gramów
7 gramów = 0,007 kg
dorosły bocian - 3,5 kg
3,5 : 0,007 = 500

Dorosły bocian waży 500 razy więcej niż pisklę.

Można rozwiązać na gramach jak wolisz :)
3,5kg = 3500g
3500:7 = 500
1 5 1