Odpowiedzi

2009-11-07T15:47:08+01:00
1) Zamień jednostki :
1 kW = 1000 W
1 MW = 1000 kW = 1000000 W
1 mA = 0,001A
1 kA = 1000 A
1 A = 1000 mA
1 A = 0,001kA
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T15:48:08+01:00
1) Zamień jednostki :
1 kW = 1000 W
1 MW = 1 000 kW = 1 000 000 W
1 mA = 0,001 A
1 kA = 1000 A
1 A = 1000 mA
1 A = 0,001 kA
3 4 3
2009-11-07T15:50:01+01:00
A)1 kW = 1000W
b)1 MW = 1000kW = 1000000W
c)1 mA =0, 001 A
d)1 kA =1000 A
e)1 A = 1000mA
f)1 A = 0,001kA
1 1 1