Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T15:58:57+01:00
1.Co zainspirowało Cię do bycia fanem fanstasy.
2.Co takiego jest w fantasy że Cie to tak kręci.
3.Czy manga i fantasy to to samo czy 2 inne rzeczy?
4.Ulubiona produkcja fanstasy.
5.Czy w twoim obecnym środowisku rozchwytywane jest fantasy?
6.W jakim okolicznościach zapoznałeś się po raz pierwsyz z fantasy?
7.Fantasy - film czy ksiązka?
8.Fantasy traktujesz jak - hobby , pasje?
9. na poczatku spytaj oczywiscie o dane ;)

Nic mi juz nie przychodzi mma nadzieje ze pomoglam chodz troche ;)
1 5 1
2009-11-07T15:59:03+01:00
Co ci się podoba w fantasy?
Jak długo się tym interesujesz?
Ktoś cię namowil do tego czy sam się tym zainteresowałeś?
Kto jest twoim ulubionym autorem ksiązek?
Czy nalezysz do jakiegos kluu milosnikow fantasy?
Jaka jest twoja ulubiona ksiązka z tego gatunku?
Czy dzileisz tę pasję z rówieśnikami?
Co na to twoi znajomi?
Czy zamierzasz planować przyszłość na podstawie twojej pasji?
Jakie są twoje inne zainteresowania?
1 4 1