Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T15:55:17+01:00
Po co żyję?
Co jest po śmierci?
W co wierzyć?



Pozdrawiam! :)
1 5 1
2009-11-07T16:00:04+01:00
-Dlaczego jestem? Czy mogłoby mnie nie być w ogóle? Po co żyje?
-Kto to jest Pan Bóg ?
-Gdzie jest ciocia, która umarła?
-Jaki był początek świata i jaki będzie jego koniec?
-Jaki jest sens istnienia wszechświata, Ziemie, ludzi, mnie samego ?
3 4 3