Odpowiedzi

2009-11-07T17:22:25+01:00
Wybierz sobie jakiegoś bohatera literackiego i dowiedz się różnych cikawy chrzeczy o nim . np napisz że coś was łączy ponieważ , że on cos lubi i ty też coś o wyglądzie itp.
o zachowaniu. musisz znaleźć u ciebie i u tego bohatera coś wspólnego
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T17:51:25+01:00
Drogi pamiętniczku!
Paula przyniosła dziś do szkoły kilka młodzieżowych gazetek, które kupuje jej mama, co miesiąc.
W jednej z tych gazet znalazłam artykuł naukowy, gdzie był opis pewnej dziewczyny...zaczęłam czytac widząc nagłówek ,,Pełna zapału".Od razu skojarzyło mi się to z moja osobą.
Dowidziałam się,że dziewczyna ta miała swoje cele i dążyła do ich spełnienia, wierzyła w ideały i pełna heroizmu.
Kiedy czytałam kilka jej sytuacji życiowych, porównywałam jej ze swoimi i moją postawą, bardzo podobną do jej postawy.
Na końcu,kiedy po przeczytaniu artykułu czułam jakbym to o sobie przeczytała prawie każde słowo...zobaczyłam podpis:
Charakterystyka Stanisławy Bozowskiej, bohaterki książki, pt. ,,Siłaczka". Od razu poszłam do biblioteki i wypożyczyłam ta książkę.
Do kolejnego wpisu!