Odpowiedzi

2009-11-07T16:03:25+01:00
1,6k - s
0,8m - s

s=0,8*200=160
s=1,6k
s/1,6=k
160/1,6=k
100=k
3 2 3
2009-11-07T16:05:52+01:00
200-100%
x-80%
x=200*80/100=160 (cena spodni)
160 - 1,6
y - 1%
y=160*1/1,6=100 (cena kamizelki)
Odp. Kamizelka kosztuje 100 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T16:11:39+01:00


200 cena marynarki
Spodnie są o 20% tańsze od marynarki

(200*80%)/100%=160 cena spodnii

160 - 160%
x - 100%
x=(160*100%)/160%=100 cena kamizelki
3 4 3