Odpowiedzi

2009-11-07T16:09:45+01:00
Przed wakacjami rodzice załatwili mi wycieczkę przez cały świat jesen dzień spędziliśmy na dżungli z Mowglim. Było to dla mnie bardzo szkoujące na początku bala się jechać tam wogóle i tych wszystkich strasznych zaierząd.Lecz okazało to się badzo super jeszcze poznałam Mowglim.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T16:10:16+01:00
Uważam że przeżyłem wspaniały dzień mowglim ,jest wspaniałym kolegom dzieki któremu poznałem życie w dżungli .było bardzo faajnie mowgli nauczył mnie wielu wspaniałych żeczy które mogą sie przydać w codziennym życiu .bardzo się ciesze że go poznałem -chciałbym żeby został moim przyjacielem po powrocie z dżungli długo wspominałem nasze przygody i to czego mnie nauczył
6 4 6