Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T16:27:51+01:00
Skarga: Osoba zamieszkała przy ulicy Kwiatowej 33, a zarazem mój sąsiad Jan Kowalski, remontuje mieszkanie po godz. 22, co jak mi wiadomo jest niedozwolone.

Petycja:My mieszkańcy osiedla Pod Sosnami zwracamy się z prośbą do administratora osiedla o pouczenie naszego sąsiada Jana Kowalskiego, by nie remontował swego mieszkania,w godzinach ciszy nocnej. Z góry za wszystko dziękujemy.
2009-11-07T16:28:22+01:00
Skarga i Petycja :
-na nauczyciela
-na ucznia
-na mieszkańca
-zgłoszona do urzędu miasta/gminy

3 4 3