Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T16:21:09+01:00
Woda mym panem, woda mą panią,
Dobrze, że jest bo bardzo tęskniłbym za nią;
Ziemia ma matka, ziemia ma piękna,
Szanuję ją nie tylko w dniu jej święta;
Powietrze potrzebne, powietrze niezbędne,
Zawsze gdzie jestem, pamiętam by go zażywać swobodnie
2009-11-07T16:21:57+01:00
Ziemia nasza!
Skarbów tyle!
Są zwierzęta, są motyle
Woda czysta, krystaliczna.
I powietrze, które daje życie takie doskonałe.

Może być? poetka to ze mnie nie będzie, ale chyba nie tak żle. :)

2009-11-07T17:06:16+01:00
O Ziemio!
Kocham Cię!
O Ziemio!
Ty jesteś natchnieniem poetów!
Ty dajesz życie!
Ty obdarowywujesz ludzi radością!
O Ziemio!
Ty jesteś zbawieniem dla nas!
O Ziemio!
Kocham Cię!