Odpowiedzi

2009-11-07T16:18:18+01:00
Polska = 12564,102
czechy = 47572,815
slowacja = 90740,74
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T16:23:25+01:00
103 - 54 = 49
49 = 4,9mln
4,9 : 49 = 0,1mln
0,1 * 390 = 39mln (Polska)
0,1 * 103 = 10,3mln (Czechy)
0,1 * 54 = 5,4mln(Słowacja)
1 5 1
2009-11-07T16:27:09+01:00
390x : 103x : 54x

103x-54x =4,9mln

49x = 4,9mln
x=0,1mln

P -> 390*0,1mln=39mln
Cz -> 103 *0,1mln = 10,3mln
Sł -> 54*0,1mln = 5,4 mln



Pozdrawiam! :)
1 5 1