Odpowiedzi

2009-11-07T16:32:19+01:00
Będzie tyle samo , choc liczba ptaków tego gatunku zdolnych do rozrodu , a występujących na tym obszarze jest znacznie większa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T16:42:01+01:00
W określonym lesie będzie tyle samo gnieżdzacych sie par jednego gatunku. Dlatego, ze każdy osobnik będzie poszukiwał drugiej płci. Gdy zostanie dostrzeżony samiec przez samiczkę, wówczas wspólnie przepędzają intruzów z najbliższego sąsiedztwa. W ten sposób każda para zostaje użytkownikiem przestrzeni wokół gniazda, dzięki której może wyżywić młode i co najważniejsze nie będzie konkurować o pożywienie z innymi osobnikami własnego gatunku.