Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T16:20:08+01:00
Kościół św. Piotra i Pawła w Wilnie
Kościół Wizytek w Warszawie
Pałac w Wilanowie
Kościół św. Anny w Krakowie
16 4 16
2009-11-07T16:21:29+01:00
Kościół w Nieświeżu, Giovanniego Bernardoni
Kościół Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Krakowie, fasada zaprojektowana przez Giovanniego Trevano
Kościół św. Józefa w Klimontowie, Wawrzyniec Senes
Zamek Ujazdowski
Pałac Biskupów Krakowskich w Kielcach, Tomasz Poncino
Zamek w Podhorcach, Andrzej del Aqua
Kaplica Królewska w Gdańsku
Kościół św. Kazimierza w Warszawie
Bazylika na Świętej Górze koło Gostynia
Poznańska fara
18 4 18
2009-11-07T16:22:32+01:00
Kościół w Nieświeżu, Kościół Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Krakowie, Kościół św.Józefa w Klimontowie, Zamek Ujazdowski, Pałac Biskupów Krakowskich w Kielcach, Zamek w Podhorcach.
10 4 10