Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T16:42:55+01:00
³√375=³√125*3=5³√3
³√265=nie wiem
√2048=√1024*2=32√2
³√729=9
³√1728=12
2009-11-07T16:45:11+01:00
³√375 =³√3*125=5³√3
³√265 = napewno ta liczba ?
√2048 =√2*1024=32√2
³√729 = 9
³√1728 = 12
2009-11-07T19:43:12+01:00
∛375 =5∛3
∛265 = to mi własnie też nie wychodzi ;/
√2048 =32√2
∛729 = 9
∛ 1728 =12


Mam nadzieję że pomogłam
Jakbyś czegoś nie wiedział to mogę napisać jak to się liczy ;)))