Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T16:37:11+01:00
1. PROCESOR INTEL CORE i7 920 2.66 GHz potężna moc obliczeniowa, cztery RDZENIE, taktowanie 4x2.66 GHz

2. PŁYTA GŁÓWNA GIGABYTE GA-EX58-UD3R płyta znanego producenta zapewni stabilną
pracę komputera, a w przyszłości łatwą rozbudowę zestawu.

3. PAMIĘĆ RAM 6 GB KINGSTON DDR3 TRIPPLE CHANNEL zapewni szybkość w działaniu programów i aplikacji, TRZY kostki, tryb TRIPPLE CHANNEL

4. DYSK TWARDY 1000 GB SATA2 swoboda przechowywania filmów, gier oraz zdjęć

5. KARTA GRAFICZNA Ge FORCE GTX275 zapewni sprawne działanie gier 3D

6. NAGRYWARKA PŁYT DVD z inferfejsem SATA i technologią LIGHT SCRIBE - wypalanie napisów na płycie
16 4 16
2009-11-07T18:26:03+01:00
Ta twoja jest dobra, ale na pewno nie jest tania, ba powiedziałbym nawet, że super droga. Przystępna cena przy dość dobrej konfiguracji:

Procesor: Intel Core 2 Duo E6500
Płyta główna: Gigabyte GA-EP41-UD3L
Pamięć: Goodram 2x2GB
Karta graficzna: GeForce 9800GTX
Zasilacz: Mode Com Volcano 650W
Dysk twardy: Samsung HD103SJ (1TB)
6 3 6