Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T16:37:20+01:00
1.Wyjedziemy na obóz, aby się integrować.
2.Jacek zaczął prowokować mnie do rozmowy.
3.Od mamy zaczęło emanować ciepło rodzinne.
4.Kasia potrafi inspirować do twórczej pracy.
5.Koledzy zaczęli nawzajem się negować.
6.Takie wynagrodzenie pozwoli nieźle egzystować.
2 5 2
2009-11-07T16:56:37+01:00
Pies w naszych egzystuje lepiej niż w poprzednich latach.
W pierwszych tygodniach szkoły zawsze integrujemy się z klasą.
Kolega Wojtka dzisiaj na przerwie sprowokował jego brata.
Mój przyjaciel emanuje dobrymi uczuciami.
Pani od plastyki potrafi zainspirować swoim niespotykanym talentem.
Mój brat zawsze neguje że zjadł słodycze.
2009-11-07T17:00:36+01:00
1. Pojechałam na szkolenie intergacyjne.
2.Moja koleżenka prowokowała mnie do kłutni.
3. Moją inspiracja do malowania był mój pies.
4.Moja mama mówi egzystowac ,i ,zeby cieszyć sie życiem
5.Mój dzieniczek ucznia emanowac złymi ocenami.
6. Neguje mamie że nie mam złych ocen w szkole.