Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T16:32:34+01:00
Pilnie potrzebuję przyjaciela! Wymagania: sympatyczny, miły, potrafiący dochować tajemnic, daje ściągać na sprawdzianach, zabawny, lubi słuchać muzyki i chodzić do kina. Tel. kontaktowy: 503366779. Proszę dzwonić między godziną 12:00, a 20:00.
2009-11-07T16:34:39+01:00
PRZYJACIEL PILNIE POSZUKIWANY.!
Wiek,wzrost,wygląd nie mają znaczenia.Jeśli lubisz przygody,szlaeństwa i nigdy nie bark Ci pomysłów jesteś moim idealnym przyjacielem.!
Proszę zadzwoń:80967524

My pisalismy to na polskim jakoś tak :)

Tak samo bym napisała