Odpowiedzi

2009-11-07T16:35:45+01:00
-Dzień Dobry!
-Witam!
-Nazywam się Krzysztof Wilk i jestem nowym kierownikiem działu obsługi klienta w tej firmie.
-To bardzo miło z Pana strony, że przyszedł się Pan ze mną przywitać.
-Chciałbym na wstępie podpisać umowę z Pańską firmą.Niestety,ale nie interesuje mnie wspópraca na umowę zlecenia.
-Rozumiem Pana.Myślę, że taki pracownik jak Pan będzie bardzo dobrze służył nam i nie będzie sprawiał problemów.Mam nadzieję, że będzie nam się znakomicie razem pracowało.
-Ja również.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T17:01:04+01:00
1- prezes
2- asystent
3- nowy kierownik

1,3 - Dzień dobry!
2 - Panie prezesie oto nasz nowo zatrudniony pracownik na stanowisku kierownika Działu Obsługi Klienta; panie Iksiński, to pan Prezes Igrekowski.
3 - Miło mi pana poznać.
1 - Mnie również jest miło.
2 - Może podać herbatę lub kawe?
itd...