Odpowiedzi

2009-11-07T16:38:35+01:00
A)4x9 = 36 cm²
b)6x24 = 144 cm²
c)25x9 = 225 cm ²

a)P=a x a = 36cm²
P=36÷4=6cm -bok
b)P=a x a = 144 cm²
P= 144÷4= 36 cm -bok
c)P=a x a = 225 cm²
P= 225÷4= 56,25cm -bok

Mam nadzieję że ci pomogłam liczę na najj
87 3 87
Te obliczenia trzeba z pierwiastkiem
2009-11-07T16:41:00+01:00
P <prostokąta>= a*b , P<kwadratu>=a*a
a)
P=a*b
P=4cm*9cm
P=36cm²

P<kwadratu>=36cm²
a-bok kwadratu
a=36cm²:4=9cm<długość boku kwadratu>
b)
P=a*b
P=6cm*24cm
P=144cm²

P<kwadratu>=144cm²
a-bok kwadratu
a=144cm²:4=36cm <długość boku kwadratu>
c)
P=a*b
P=25cm*9cm
P=225cm²
a-bok kwadratu
a=225cm²:4=56,25cm<długość boku kwadratu>

;))
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T16:46:23+01:00
Wszędzie najpierw liczysz poe prostokąta. Potem je pierwiastkujesz i wychodzi długość boku kwadratu.
a) 4*9=36
pierwiastek z 36=6cm
b)6*24=144
pierwiastek z 144=12cm
c)25*9=255
pierwiastek z 255=15cm

No i koniec roboty ;]
52 4 52