Odpowiedzi

2009-11-07T16:44:33+01:00
Wydaje mi się, że może chodzić o dyfuzję, czyli samorzutne mieszanie się cząsteczek.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T16:45:32+01:00
Np. wsypanie kaszy i grochu do jednego pojemniczka i wymieszanie ich ze sobą. Mieszanina ta jest niejednorodna, ale atomy uzupełniają się i zmniejsza się jej objętość.

pozdrawiam
6 1 6
2009-11-07T16:46:43+01:00
Zjawisko dyfuzji czyli samorzutnego mieszanie sie cząsteczek
-parzenie herbaty
-rozchodzenie sie zaapachow
-wsypanie nadmanganianu potasu(VII) do wody itp.

1 5 1