Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T19:00:56+01:00
Tu na razie stan zerowy ale bendzie milionowy pusta kieszień bendzie pełna bede kase miał
2 1 2
2009-11-07T21:48:29+01:00
Jak wielkie są fale,
I głębokość morza.
Ta miłość nie istniała,
Choś bardzo bym chciała.
Bez podstawnie i naiwnie,
nad tym wszystkim myślałam.
I doszłam do wniosku,
że tak bardzo go kochałam.


rwf:To tylko wspomnienia.
Tego już nie ma.
Miał być bal
i zawirowany świat.
Jednak ta miłość się zkończyła
i z tobą umarła.

siedzę nad twoim grobem,
czując się osamotniona.
Niby jej nie było a jednak była,
Gdybym mogła cofnąć czas,
wznała bym ci miłość a nie ją odrzucała.

ref: (ten sam)

4 4 4