Części mowy:
się-
niczego-
na-
zaczynaj-
najtrudniejszych-

Samodzielnymi częściami mowy nazywamy te, które same mogą pełnić jakąś funkcję w zdaniu

wypisz te części mowy , które są samodzielne:

czasownik,rzeczownik,przymiotnik,liczebnik,zaimek,
przysłówek,przyimek,partykuła,spójnik,wykrzyknik

3

Odpowiedzi

2009-11-07T17:06:53+01:00
Się - zaimek zwrotny
niczego - rzeczownik w D.
na - przyimek
zaczynaj - czasownik w trybie rozkazującym
najtrudniejszy - przymiotnik w stropniu najwyższym

2.
rzeczowniki, przymiotniki, liczebniki, zaimki, czasowniki, przysłówki, wykrzykniki
2009-11-07T17:10:25+01:00
Się-zaimek
niczego-nie wiem(chyba rzeczownik)
na-przyimek
zaczynaj- CZASOWNIK
najtrudniejszych-przymiotnik

zadanie 2 :

-rzeczowniki,
-przymiotniki,
-liczebniki,
-zaimki,
-czasowniki,
-przysłówki,
-wykrzykniki
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T17:35:56+01:00
Części mowy:
się - zaimek
niczego - rzeczownik
na - przyimek
zaczynaj - czasownik
najtrudniejszych - przymiotnik

samodzielne:
czasownik,rzeczownik,przymiotnik,liczebnik,zaimek,
przysłówek,wykrzyknik
4 5 4