Odpowiedzi

2009-11-07T17:25:12+01:00
Mikołaj Kopernik, gdyby żył w naszych czasach były astronomem. Zajmowałby się obserwacją gwiazd. W takim razie, nie mam pewności, czy ktoś inny nie odkrył by faktu, ze nie Ziemia, a Słońce jest centrum naszego układu Słonecznego. Może ten fakt byłby tajemnicą do dziś? I czy ktoś wiedziałby o jego istnieniu? O życiu Mikołaja Kopernika? Przecież jego prawdy o świecie zostały zaakceptowane dopiero po jego śmierci.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T17:34:53+01:00
Mikołaj Kopernik w naszych czasach gdyby żył ,napewno był by osobą bardzo znaną i cenioną osobą.Wilele instytucji korzystalo by z jego pomocy.Badania znacznie by rozwijało by się ,wiele odkryc jeszcze nieznanych ,a przez niego zostalo by odkryte,świat o wiele wiecej dowiedział by sie z jego badań.Jego serce do astronomi doprowadzilo by do zwiekszenia wiekszych środków przeznaczonych na jego badania,co by sie wiązało oczywiście z konkurencią.Mobilizował by wiele uczonych ,do zawansowania badań.Dziś mamy takie techniki że jak by Kopernik żył ,odkrył by wiele wiecej za zycia .Niemiał takich a potrafił odkryc i opisac o obrotach sfer niebieskich.Poznali byśmy wizję wszechświata na tyle szczegółowo, że mogła stać się jeszcze bardziej naukowo użyteczna. Ale nie tylko w tej dziedzinie był by dobryn nauczycielem i wzorem, byl takrze prawnikiem, ekonomista lekarzem, tłumaczem.Napewno zmienił by poglądy niektórych polityków,zmienił by ich pogłady na problemy społeczne.Wszkołach prowadził by proces nauczania,uczył by młodych ludzi o astronomi i przekazywał wiedze kturąsam posiada.Jednym słowem gdyby zył Kopernik o wiele wiecej było by odkryte niz dotychczas bo rzadko zdarzają sie ludzie tak uzdolnionych jak on.
4 4 4