Odpowiedzi

2009-11-07T17:08:31+01:00
Poniewaz jest ta sama waga.

bo jest przyciąganie grawitacyjne chyba
1 5 1
2009-11-07T17:09:10+01:00
1. Tak ciężar worka i torebki cukru są jednakowe, ponieważ kilogram czegokolwiek to tyle samo co kilogram drugiej substancji.
Działa na nie taka sama siła ciążenia.

3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T17:12:19+01:00
1. Ciężar zależy jedynie od masy m i przyspieszenia grawitacyjnego g, które jest stałe na ziemi
Q=mg
a nie od rodzaju materiału
Zatem ciężary tych rzeczy są jednakowe (gdyż ich masy są jednakowe)
2. Ponieważ przyspieszenie grawitacyjne (a zatem jego ciężar) działa pionowo w dół a nie poziomo czy po skosie
4 4 4