Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T17:11:46+01:00
A)Dzień dobry(Witam) Panie wiceprezesie.itp.
b)Dzień dobry(Witam) Panie rektorze.itp.
c)Dzień dobry(Witam) dyrektorze.itp.
d)Dzień dobry(Witam) Panie Ambasadorze
2009-11-07T17:52:45+01:00
A. szanownie witam pana wiceprezesa.
b. dzień dobry / serdecznie witam rektora
c. dzień dobry witam panią dyrektor
d. cieszę sie, ze mam zaszczyt rozmawiać z panem / cieszę się, ze spotkał mnie ten zaszczyt / jestem zaszczycony/a, ze mogę z panem rozmawiać