Odpowiedzi

2009-11-07T17:22:09+01:00
Musimy to z funkcji policzyc ;p


a)
sin 30∧ = 2/c
1/2=2/c
c=4

tg 30∧ = 2/b
√3/3 =2/b
b=2√3

a=2

OBW = 2+4+2√3 = 6+2√3


b)
sin 45∧=a/4
√2/2=a/4
a=2√2=b (trojkat rownoramienny)

Obw = 2(2√2) +4 =4+4√2


c)
tg 60∧ =√3 /b
√3 =√3/b
b=1
c² = √3² +1²
c²= √4
c=2
a=√3


Obw = 1+2+√3 = 3+√3




Pozdrawiam! :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T17:40:00+01:00
A)
a=2
b=2a=4
h=a √3 = 2 √3
Ob=2+4+2√3=6+2√3

b)
h=4=a√2
a=?
b=?
4=a√2 / :√2
4/√2=a
4√2/√2*√2=a
a=2√2
b=2√2
Ob=2√2+2√2 +4=4√2+4

c)
√3=a√3 /:√3
1=a
b=2a=2
h=√3
Ob=2+1+√3=3+√3