Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T17:28:00+01:00
Dane
P= 600W
t= 1,5 min = 1,5*60s= 90s
Rozw
P= W/ t
W= P*t
W= 600W*90s=54 000 J = 54 kJ

Odp: Wykonał prace 54 kJ lub 54000 J.
20 4 20
2009-11-07T17:37:07+01:00
W- praca
P-moc
t- czas
W=P*t
W= 600*90=54000J=54kJ
8 4 8
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T21:07:33+01:00
1.
P=W/t
W=P*t
W=600W*1,5
W=900J
Odp. Praca wynosi 900 J.

na 100% miałem to na lekcji
55 1 55