Odpowiedzi

2009-11-07T17:34:55+01:00
Moc= praca/czas

p= w/t

w= p * t


w = 2,5 kW * 2h = 5kWh

2h = 120 min = 7200s
2,5 kW = 2,5 * 1000 W = 250 W = 250 j/s

w = 250 j/s * 7200 s = 1800000 J
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T17:35:37+01:00
Ile wynosi praca ( w J i kWh), którą wykona silnik o mocy 2,5 kW w czasie 2 godzin?
P=2,5 kW=2500W
t=2h=7200s


P=W/t
W=P*t
W=2500*7200=18000000 J
W=2,5 kW*2h=5kWh
22 4 22
2009-11-07T17:35:58+01:00
W = P*t = 2,5kW * 2h = 5kWh = 18000000J

1 kWh = 1*1000*W*60*60*s = 3 600 000 Ws = 3 600 000 J
8 2 8