Odpowiedzi

2009-11-07T17:33:05+01:00
HIV i AIDS nie są roznoszone poprzez drogę kropelkową,czy dotyk.
Są przenoszone przez krew i drogę. płciową
Dlatego,a by ich zapobiegać należy nie używać po drugiej osobie rzeczy typu : maszynka do golenia, strzykawka itp.
Trzeba też zabezpieczac się przy stosunku, z osoba która może byc zarażona.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T17:34:47+01:00
-zabezpieczenia podczas stosunku seksualnego
-stosowanie jednorazowych strzykawek i igieł