Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T17:31:29+01:00
To jest akurat niewyjaśnione. Też nie moge znaleść odpowiedzi na to pytanie. Jest to bardzo ciekawe zjawisko. Poniewaz zastawka trojdzielna jest wytrzymalsza niz dwojdzielna i teoretycznie powinna powstrzymywac krew o wiekszym cisnieniu przed cofaniem sie...natomiast sprawa jest taka...miadzy LP i LK wystepuje zastawka dwojdzielna a miedzy PP i PK trojdzielna...co nie ma sensu poniewaz w tetnicach jest wieksze cisnienie niz w zylach to po co miedzy PP i PK trojdzielna
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T17:57:02+01:00
Zastawka trojdzielna żylne, oddzielają przedsionki od komór serca,natomiast zastawka dwudzielna aortalna i płucna znajdują się przy wyjściu naczyń z każdej z komór
To tylko przypuszczenia , nogły by spowodowac cofnieciu się krwi z komór do przedsionków i zmniejszyc kurczliwość mięśnia sercowego lub zwiększonie ciśnienia .
1 5 1
2009-11-07T18:19:51+01:00
Zastawka trojdzielna żylne, oddzielają przedsionki od komór serca,natomiast zastawka dwudzielna aortalna i płucna znajdują się przy wyjściu naczyń z każdej z komór

pozdrawiam:)